rezervirajte

b   e   d   f0 

  

  

  

  

Please update your Flash Player to view content.

Sauna

Iako se danas sauna smatra prvenstveno mjestom za opuštanje, boravak u sauni našem tijelu i duhu koristi na još mnogo načina, pogotovo tijekom zimskih mjeseci. Poznato je da redovito korištenje saune uvelike utječe na imunitet i otpornost organizma na prehlade i gripe.

Osim toga sauna:
- poboljšava cirkulaciju,
- jača imunološki sustav,
- poboljšava prokrvljenost unutrašnjih organa i kože,
- opušta i smanjuje bol u mišićima,
- smanjuje napetost i stres,
- poboljšava izlučivanje toksina,
- pročišćava kožu,
- pomaže pri mršavljenju i borbi protiv celulita...

U Emporium Wellness &Spa zoni možete uživati u bio-sauni, tepidariumui masažama čiji se programi u potpunosti prilagođavaju vašim individualnim željama i potrebama.

Klasična suha sauna (Finska sauna)

Zrak u klasičnoj sauni je vruć i suh. Temperatura se kreće između 60° i 90° stupnjeva, a vlažnost između 20 i 40%.

Biosauna

Bio sauna idealna je za ljude kojima ne pašu visoke temperature finske saune, ali ni velika vlažnost parne kupelji. Uobičajene su temperature od 40° do 60°, a postotak vlažnosti oko 50%.

Aroma sauna

U aroma sauni temperatura i vlažnost prilagođava se vašim individualnim željama i potrebama, a vruče kamenje preljeva se pomno biranim aromatskim esencijama ovisno o željenim učincima.

Pravilno korištenje saune

PRIPREMA
- Prije odlaska u saunu skinite sav nakit, piercing i ostalo što bi se moglo jako ugrijati ili vam otežavati cirkulaciju.
- Nikako ne idite u saunu puna želuca, gladni, pod utjecajem alkohola ili drugih opijata.
- Preporučuje se da u sauni ne nosite donje rublje ili kupaći kostim jer se sintetički materijali mogu jako zagrijati i/ili vas stezati i tako otežavati cirkulaciju i znojenje. Ukoliko ne želite biti goli lagano se ogrnite ručnikom (nemojte jako stegnuti ručnik).
- Prije ulaska u saunu otuširajte se, uklonite šminku, eventualne nečistoće, tjelesne masnoće i znoj s vaše kože koji bi mogli otežeti znojenje.
- Dobro se obrišite je se suha kože bolje znoji.

U SAUNI
- Udobno se smjestite na klupicu u sauni. Obavezno sjednite na ručnik.
- Opustite se i skoncentrirajte na to kako se osjećate. Ukoliko osjetite bio kakvu nelagodu, lagano izađite i pozovite terapeuta.
- Preporučuje se da boravak u sauni traje 8 - 15 minuta. Započnite lagano i postepeno produljujte vrijeme boravka u sauni.
- Tijekom boravka u sauni možete koristiti piling, ali budite oprezni, ne trljajte prejako jer je topla koža osjetljivija.
- Pred kraj boravka u sauni obavezno provedite nekoliko minuta u uspravnom sjedećem položaju.

ODMOR
- Po izlasku iz saune provedite nekoliko trenutaka u međuprostoru prije nego uđete pod tuš.
- Tuširajte se prohladnom vodom. Nemojte pretjerivati, temperaturu pilagodite da vam bude ugodno osvježenje, a ne šok. Prvo ohladite noge i ruke, leđa trbuh pa tek zatim prsa i glavu, prvo desna strana pa zatim lijeva.
- Izađite u sobu za opuštanje i odmorite se najmanje 10 minuta. Faza odmora trebala bi trajati koliko i boravak u sauni. Ukoliko ste žedni, popijte vode.

POVRATAK U SAUNU
- Ukoliko se vraćate u saunu potrudite se biti aktivniji za vrijeme odmora i lagano prošetajte prije povratka u saunu.
- Po povratku ponovite proceduru kao i prvi put (zagrijavanje, hlađenje, odmor)
- Preporučuju se najviše tri ulaska u saunu.
- Prilikom tuširanja nemojte koristiti nikakva sredstva za pranje tijela.

NAKON SAUNE
- Ukoliko završavate svoj posjet sauni, možete zatražiti toplu kupku za stopala koja će dodatno vratiti ravnotežu cirkulacije i spriječiti daljnje znojenje, ili se samo opustite 20ak minuta uz osvježavajući napitak kojim će vas ponuditi naše osoblje.
- Nakon saune preporučuje se lagana masaža.
- Ako imate suhu kožu, preporučujemo da hidratizirate kožu tijela i lica.

 
Share

                    logo footer

Sobe & ApartmaniRestoran & BarWellness & Spa 

Eventi | Posebne ponude Kongresi Mobile


                    designer17